20,000 Drinks Ago





Jaaa en ny dag har dragit över mig, Börjar med lite onödigt vetande,,, Tog en sväng på  laitis å  köpte Olja till  cykeln,Å bara olje dunken skrek ju Hårdrock  en 4liters avlång plåt burk fylld me diverse olika tillsatser å shit, Coolt med plåt! lite härligt me retro  design i vårat samhälle tycker jag
 Fick dock inte i nån ny olja i cykeln när jag kom till  garaget men men man kan ju inte få  allt gjort:)

Nu till  det vesentliga. Fick två  nya platter levererad från ginza igår, The accidents nya platta summer dreams, Mycket lovande må jag säga,,,  spelat igenom den nu å den verkar riktigt rock n rollig!
Fick även en social distortion skiva Mainlainer, den har jag dock inte lyssnat in mig på, men d är sellan Social Distortion  misslyckas må jag säga!

Återigen är det fint väder ute,, Riktigt nice, Dom som känner mig vet att jag avskyr vintern å  kyla så det här passar mig ypperligt;)

Take care my friends!

/Shooter´s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0