Hangin´on the corner

Jaaa lunchen intogs på  eastern idag,,  bra gott d men man blir bra seg efter lunch/middag där nere,, 
en kort stund funderade jag på  att åka å  skruva lite mé ammarillon, men vädret ser inge lovande ut så blir kvar här hemma istället,,,

Slog mig när jag satt nere på  stan å man får frågan om d hänt nå roligt sen sist vi  sågs, några skandaler eller någe annat skoj,,,  Efter en kort stunds tänkande har jag inte kommit på  något,, inte ett ändaste skit har hänt, å än värre känns d när den ena av dom ska dra iväg till  annan ort och annan värdsdel å   Jobba/studera, å den andra drar till  en gruva uppe på  fjället i norge å ska jobba, låter ju skoj,  Dom har som något planerat  med livet just nu , själv har man inte en endaste plan framigenom,,,  någe skoj  måste ju hända, måste ta tag i det här,  antingen skapa en skandal själv eller snoka reda på  en så jag har något att berätta för omvärlden nästa gång vi ses,,


Nää  ska hitta  på  nå skoj,,,,


Spela en platta tror jag minnsan,,  apropå plattakanske man skulle gå å hämta lp  spelaren å lira lite lp, en söndag som denna!!!!


/ Hay hay hay

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tjena kom just på att FUCK YOU OLLE!

rimmar på DRA ÅT HELVETE OLLE!



vi syns snart mvh // Övermannen

2008-07-28 @ 20:07:35
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0