¢¼ Whitetrash Hardcore Rock n Roll Fuck You ¢¼


jaaa kära släkt, vänner, Blogg läsare,,,
Idag är det en ny dag som snart är avklarad, ska iväg å  äta en hamburgare med jobbet snart,,,
Ska bli gott med lite mat,  Veckan som gått har varit rätt tung rod,  Usch, gillar inte när mitt ostadiga humör går ut över mina arbetskamrater,

Har inte lyckats spela så  mycket på  gittaren i veckan heller, men ska ta tag i det,, kan ju introt på angels wings nu å  när ja kan den, då  har jag presterat nått bra tyckeer jag:)
Köpte även  en ny mp3 spelare igår, Daam va bra ljud d var i den även fast den inte kostade multum, men dock väldigt myckeet pengar,,, Var även iväg å  köpte ett rock n roll  kitt nu efter jobbe, Strumpor, Kalsonger å  en påse bärs, får se om d sista kommer till  användning,

Näää  ska byta strumpor å  slänga på  mig en tröja nu sen bege mig ner över strax,,,,


ha en bra eftermiddag/kväll,,, så hörs vi,  när vi hörs,,,,
Ta hand om kropp  å  själ,,,,



MVH Shotter¢¥s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0