All Screwed Up

Jahaa då har min mobil telefon ballat ur helt,,,, Jag har averkat rätt många mobiltelefoner genom mina år,, Nu på slutet har d gått sönder telefoner i en rasande fart, inte mindre än 5 telefoner har havererat under 12 månader,
Nu har min sista reserv telefon pajat helt,så imorn får jag dra iväg å köpa en NY, börjar bli en vana det här, jaja bara ett å göra, jag behöver ju en telefon,,,,  ´
Jag har en tendens till  att tro att när en telefon börjar jävlas så  tror jag ibland att om jag lossas tappar telefonen i backen så kommer den gå till  sig,,
Så ibland lurar jag mig själv att den råkar trilla ur handen från en lagom höjd eller att jag bara RÅKAR trampa på  den å gno in den i backen, Eller den klassiska knäingen, När jag drar till  med den brukar d ha gott över i ilska å inte nån lossas tappning utan då vill jag verkligen att telefon jäveln ska ha lite stryk, Denna gång funkade det inte alls,, Jag får inte ett litet livstecken från den, så  jag förklarar min siemens ME45 som död,, jaja shit happens .. bättre lycka nästa gång,,,

Idag så  har d ju varit fruktansvärt bra väder som jag skrev tidigare,  Har dock inte utnytjat vädret till  fullo, har mäst suttit hemma å haft skit tråkigt, har som inte haft nån å delat den här dagen med, 
förutom resan till  garaget en sväng då som var rätt givande,  lite avgaser måste man dra isig ibland,,, för välmåendet alltså, men annars har dagen sugit minst lika mycket som alla andra söndagar,,,

Ska ta å  borsta gaddarna nu å vända på  mig så  att jag ligger åt rätt håll i sängen,,  Döper den ställningen här och med till sov ställning, Den kommer jag inta nu efter tänderna å d andra kvälls stöket som är ett ont måste,  tänk om man bara kunde somna rakt upp och ner,, gött seru...


Näää  hej påer!!!



/Kuken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0