Are You Ready

image7
                                                 Got stepped on, got pissed on Don't ever fuck with me again



Jaaa Ackordet D börjar sitta nu,,, får in det ibland på  första försöket, grett seru,
 Blev på hoppad idag för att jag BARA tränade på ett ackord,, Faan försök själv då,, D ä ju svårt,, tycker d är bättre dessutom att ge mig på  ett ackord å låta d sätta sig ordentligt innan jag ger mig på nästa, Annars hinner jag ju lessna eftersom jag inte lyckas med nånting,,, Näää  ett ackord i taget,,såå får d bli...

inget mer anmärkningsvärt har hänt idag,,Filuren på bilden var förbi i eftermiddag, Tog en rök å  betalade ut veckopengen,100 kr å inte ett öre mer fick han, "näää du thomas d blir ingen öl idag" ;)
ska dra ett par D nu på gittaren sen blire att krypa under täcken å lägga kudden över ansiktet å  dras vidare bort från dagens slutförda förpliktelser,,,,,

Joo  d va ju de också,, Glöm nu inte bort,,

"En dag går solen ner för att aldrig komma mer
Då blir de jävligt mörkt och kallt men de blir likadant överallt"

Tack och over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och du har haft en blogg som jag inte vetat om?! Schysst! Känns bra att vara hemma, än så länge =) Du får ju komma förbi och hälsa på när livet tillåter. Du kan ju få min fredagsbulle tillsvidare.

2008-03-17 @ 21:07:04
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: David (den hårda)

fan bloggen å D akkorden studsar vidare ser jag, kanske läge för en livespelning snart? kom på en jävligt fin ide alldeles nu, jag tänkte höra om din bil fanns tillåten för lån mellan 1900 och 2230 imorgon kväll (tisdag)... hör av mej imorn , hej

2008-03-17 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0