Back In Black

Nu har jag precis kommit hem från affären, Köpte mjölk,bröd, italiensk korv och proviva.
Det som slog mig påvägen dit var att jag har beställt en gitarr, en akustisk stålsträngad gittar rättare sagt.
Eller Reverend Hank  har hjälpt mig att beställa en!
Hoppas på att den dycker upp  imorgon. Har ju gått nu i 22 år å byggt upp en liten rock dröm i mitt huve och kände att d nu var dax att ta tjuren vid hornen å sätta igång å lira gura. Hoppas Att Mr Mr kan hjälpa mig att stämma den så jag på engång kan sätta igång att spela rock låtar....


Åter kommer senare! ska fortsätta koka ägg och påbörja skalning av potatisen som ska bli potatismos som jag ska äta till middag och som jag i ett senare skede kommer lägga i en matlåda och ta med mig till jobbet imorgon,,,, Kommer äta strax efter 11 imorn!

/

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jaha du Olle..NU Jävlar..jag utmanar dig !! jag ska göra som du och blir rockgud jag med!! jag ska öva varje dag från och med nu! allt för att klå dig! jag har ingen egen gura men jag får väl låna denise så länge..Säg en tid och plats så kör vi en ROCKOF!!

Sen så vill jag ju säga att jag tycker att det är helfestligt att du ska lära dig spela gura.. Se till att lära dig det nu for real och bli en sån där gubbe som alltid har några slitna gamla Blues låtar i rockärmen för vackra/sorgsna stunder..det vore fint om vi kom i väg till näset nångång.. då kanske vi kan charma damerna tillsammans i en "sad sad Cowboysong" duet ?

Ps Gillar din Dikt..låter som att du bakade in en del undertrycka känslor i den... Se till att jobba med dom.. jag har en som kanske kan inspirera dig
Otroligt blek är jag
Lönfett och ful är jag
Långsam och dum är jag
Enslig och feg är jag
.
Önskar att jag fick va som Thomas Blott för en Dag

2008-03-10 @ 21:36:31
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0