Dead end street

jaa idag har jag köpt nya rock n roll  brallor,,, håller på å gå in dom,,,Kanske blev dom lite små,, jag vet faktiskt inte,, svårt sånt där,,,,, jaja ska pallra in dom nu å se vart d leder,,,,,
Annars har jag haft huvudvärk i eftermiddag inte så cool,,,,, men ska lägga mig i sängen å  glo på  tv snart å se om d går över,,,
köpte även en ny skiva idag lite Hi-speed rockabilly!! good shit for a good man!

inte mycket till  gittar spel har d blivit idag heller,,, har fullt bestyr med huvudet istället får ta igen d nånb annan dag,,,,

Nää  d sög å skriva just nu,,, ingen ro i kroppen,,,

Hej då



/Shooter´s

Kommentarer
Postat av: denise

Saknar dig olle!

2008-03-27 @ 22:53:28
Postat av: Thomas

nej

2008-03-28 @ 06:30:05
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0