Gimme a Bullet

Nu kom jag på  en annan grej när jag torkade ett varv på muggen!!!
 När man dricker Öl å blir pissnödig å råkar pissa på golvet ett par sekunder, då kan man väll  faan torka upp  efter sig!!!
bevisligen så var personen i fråga som befann sig på  min toalett i lördags så pass full att den inte uppfattade att de var mitt golv den pissade på och inte i toaletten,, eller så  sket personen i fråga helt enkelt i det,,, Har allefall ingen lust att torka upp stora pöllar me piss på  min tolaett när endast polare befunnit sig i den, eller nää  har faan ingen lust att torka piss från någon i min lägenhet,,, näää skärpning nu, nån jävla ordning får d va när man kommer hem till mig å häver i sig öl!!


Over and up!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja den här gången kan du ju inte skylla på mig! men och jaglovar att alla gånger jag kissat på ditt golv så har jag altid torkat upp...jag menar det finns väl en anledning till att du har handdukar där inne?? och de gånger jag skitit på colvet så har jag använt de tandborstar som funnits där..så efter mig är det alltid rent ! men sen så har ju jag lite hyfs i mig också!!..
har du fått guran än?? tänkte jag skulle träna idag men jag orkar inte jag gör de imorn ..kan du inte säga en halvsvår låt som jag ska lär mig till din ära så kn jag säga en åt dig..så har vi liksom et fast mål? eller? aja ha det pissigt!

2008-03-11 @ 22:31:34
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0