Hard As A Rock

Jaaa idag var det dagen D,  Den har flytit på  förhållandevis smärtfritt,Men fick en liten dunst av diverse olika känslor i kroppen så,,,, Tog mig ut ur fabriken för att ta en rök paus i lite frisk luft,, Funkade,, kom tillbaka som en mycket starkare männsika.. Nu hoppas jag att dagarna bara flytter på,, D värsta är liksom över tror jag/hoppas jag!
Have a good time, thinking about you! Angel's wings gonna carry you away;).............



Apropå förra veckans samtals ämnen så sa en  nära bekant till mig!
 " Faan Känslan sur har jag inte mycket förstående för, Visst att man kan va förbannad  eller lessen, men SUR.
Du är ju liksom handlings förlammad i det tillståndet, Det ända du gör är ju faktiskt att bara sitta ner å  va sur, Mycket okreativt,, Du gör helt enkelt ingenting åt situationen å då ska man faan inte klaga heller"

Håller fullständigt med, även fasst just jag kan va sur ibland,,,  Måste sluta med det,,, Näää skämmes tamefaan,,
Tack alla ni som stått ut med mig under mina stunder då jag just har varit SUR!
Ska från och med nu försöka undvika den sinnesstämningen!


Over and out!

/El dicko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0