It´s a Long way to the top If you wanna Rock n Roll

Efter gårdagens bravader vaknade jag upp 8  imorse hos en bekant,hade vaknat flertalet gånger under natten och klockan 8 slog d mig varför,,, Tomas kan snarka, Jag vart less å  smög mig upp  å stack hem,,  Röjde upp  efter öl drickandet igår och fick besök under städandet av min Thank you brother whit another mother kompis Jolle, Samtidigt ringde Tomas å  undra vart jag var,, Förklarade läget å  bestämmde att mosbricka på stan d skulle göra susen, Hoppade in i jolles taxi å for ner till  Tomas,,,  Ut kom han  Med en Newcastle i näven å byxerna halv öppnade,, fick inte nå riktigt vettigt svar varför byxerna inte var stängda, Men så vare allafall,,, 
Fixade bukfyllan och Jolle stack hemöver för att fortsätta sitt pass som taxi gubbe.
Vi å andra sidan drog in på  domus där Tomas kan köpa allt han behöver för en lyckad vardag, Kläder,verktyg,Mat och presenter till  flickvännen, Vi sällskapade hem till honom men sen  vandrade jag själv hemöver med Lars Frederiksen  i lurarna,,, 
Kom hem och fick order över telefon att jag halv 4 skulle befinna mig på flygplatsen för då vill min kära syster och hennes pojkvänn ha hämtning, Självklart gör jag det,, Malin och jocke är schysst!
Fick en JD kort lek av dom,,,, COOLT;)

Joo  en av diskutionerna jag och tomas hade igår  under öl drickandet var Mosbrickan!!!
tyvärr har d blivit så att Hamburgaren tar en väldigt stor plats i våra svenska snabbmats hjärtan,,,
Välldigt synd tyckte vi för Mosbricka är ju faktiskt oerhört gott!

Gårdagens Minnesvärda citat

" Folk ska faan hålla käften å sluta gnälla, För två  årsen käkade jag faan mat ur soptunnorna"

 Over and out!!!


/Eldicko

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 18:31:54
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Allsvenskan 08

Kika gärna in min blogg och kommentera.
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-09 @ 18:41:37
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0