Little lover

Jaaa nu har jag köpt mobil,,,,  700kr fattigare och en mobil rikare,,,
Tog å rensade ut mina gamla raserade mobiler ur min lilla elektronik låda,,, körde in dom i micron,  Kunde slå fast att dom lite äldre modelerna hände d inte så mycket med MEN ericsson t610 som kom för ca 6 år sen dom var rätt cool,,,  Slog upp  stora lågor från dom  å fräste på  rätt bra,,, FRÄNT,,, jaja nu vete tusan va ja ska hitta på,  skulle ställa brytarna på amazon men jag gav upp insåg att d inte va nån mening,,,,  å desutom så  stog dom rätt,,,, Hittade en annan orsak till  varför den går som en påse knulla, Eller joo  den tar mig dit jag ska men man har ju kört piggare maskiner i sitt liv,,,  Tycker om han ändå,, Jävla kämpe d där,,,, Såna gillar vi,,,,Överlevare is good shit!!!


Hade gött!!!!


/Eldicko

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill oxå ha en ny mobil!

2008-03-24 @ 12:53:05
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0