Ride On

Jahaaa, Åter en dag på jobbet är avslutad,,, är med blandade känslor jag ligger å laddar inför det som väntas,,,
Städning,, Måste städa upp efter helgen å veckans mat bestyr,,,, Inte så skoj men d måste ju göras,
Eller som jag själv brukar säga till folk som har något dom häng upp sig på "D ä bara å bitta ihop d"
Aaa är faktiskt bara ett å  göra!!

Har blivit utmanad idag också och tävlings människa som jag är eller så inte så  antar jag självklart utmanningen ändå!
Känner mig taggad inför d som väntas även fast jag ibland kan känna mig så taggad att jag lägger ner innan jag äns har satt igång,,Men men ska försöka allafall... Utmaningen handlar om gittaren,, Känns som Våra förutsättningar är lite olika eftersom min utmanare lever ihop med en musiker,, jaja blir kul allafall!!!!

Näää  ska ta å  röja lite här hemma nu!!!


See you in hell


/Eldicko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0