Riff Raff

Dagen har flytit på,,Jobbade från 7 till 12  idag, sedan körde jag hem jessica för att sedan ta svängen förbi robert för att lämna igen en nyckelknippa jag lånade för att va katt vakt åt Roberts och Evas katter,,,
Fick en sjuttis Rock n roll  dricka utav dom som tack,,, Otroligt snällt av dom!
Sedan bar d av hem till  min mellersta syster för lite gittar lir me hennes gubbe,,,  Så idag har jag lärt mig Ett akkord,,  kommer inte ihåg vad d heter riktigt men jag ska allefall öva på det i veckan så jag får ett klart å rent ljud ut ur gitaren,,,,
Vart även paj å andra go saker till  kaffet eftersom min äldsta syster maja  fyllde år idag,, Bra gott d!!!

Ska nu fortsätta med mitt lilla bestyr med gittaren,,,, vore roligt att lära sig ettt till  akkord idag,,,

Näää  Over and out!!!


/Eldicko

Kommentarer
Postat av: Thomas

Fan va kul!! It´s gonna happen then!! haru klurat ut nån låt??
Kolla min Blogg och albumet sen..jag har varit ute
och äventyrat på de sju haven!!

2008-03-17 @ 00:13:25
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0