Rock N Roll Aint Noise Pollution

Nää hörre ni,, Nu måste gittaren stämmas, får ta mig till någon imorn som kan skruva lite på  ton höve!
Jag tror d sitter i det nämligen,,,
För nyss slog jag ett så  rent D att jag på en gång kopplade till  en väldigt speciel låt,,,
googlade fram ackorden till  låten ifråga å se man på, visserligen så  hade dom ju skrivit fel på internet för jag vet att låten börjar just med ett D och inte ett C som nån okunnig människa vågade sig att påstå,, Kom inte å försök slå mig på fingrarna, har trots allt spelat nu i 5 dagar så  nog vet jag att d ska va ett D låten börjar med, ´Eller så är d som jag innerst inne tror, Nämligen att gittaren är så  ostämd nu att jag inte lyckas få fram nå annat än mitt inarbetade D,,, Nog om D nu,,,,

Ska hoppa i sängs nu, har vart en tung eftermiddag, Har spelat gittar,, legat i sängen och ätit mat,,, Helt slut,,, är en dag imorgon också kära vänner,,,, Å då  äre påsk tydligen,,,,

Hade gött,,, 

Ma synes å råkes kanske!


/Eldicko


Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu kommer jag ihåd det fetto!!
Du vet tabulatur grejen du vet.. det är barndet som sifran står för.. så nr 7 är inte finger sju utan band/rad 7... aja fuckit hur går det annars? hejdå?

2008-03-20 @ 15:15:38
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0