Sin City

Tog mig en sväng för att leverera en skiva jag hade lovat en jobb kamrat nyss, eftersom porten var låst så tänkte jag utnyttja situationen och åka å tanka för att sedan komma tillbaka för att se om personen ifråga kunde hasa sig ner å hämta skivan utanför porten när bilen var tankad,,,
När jag stannar på  självbetjänningsmacken på bangårdsgatan så har Harry Haffa förföljt mig utan min vetskap.
såg dom inte i backspegeln eftersom jag var i full hugning med att skriva sms å ratta ama raggen men såg när jag klev ur bilen att två plitar sitter å glor på mig genom sido rutan på  deras piké buss, Min reaktion var blixt snabb och inarbetad,,,
stirrade tillbaka,Spottade lite kyligt i backen   vände mig om å tryckte upp mitt kroteskt coola ryggtryck rakt i deras nyllen å tog ett par bestämda kliv till pumpen, för att tanka,, Tror jag visade rätt bestämmt att jag är en cool jävel som inte har nån lust att snacka med dom om väder å vind,,,  Nu i efter hand så  ångrar jag mig lite att jag betedde mig på d där viset,Var absolut inget jag ville göra, det bara hände, Jag är ju en trevlig prick som gillar att snacka med folk,, Har inget otallt med dom där poliserna.. Har faktiskt lite dåligt samvete,Hade ju vart trevligt å  snackat lite skit å få ett bevis att Jag faktiskt är spik nykter ikväll,, Men men Gjort är gjort kommer alldrig tillbaka,,,
Tror dom desutom tyckte jag va en liten tönt i en kommersiell döskalle jacka med en amazon som hade så trötta bakfjädrar att varenda trafikant blir bländade av mig,,,
hehe Kan ju dementera det där också,,, Döskalle jackan var ju faktiskt inte så komersiel när den köptes den  har ju blivit d på senaste, var ju faktiskt ett nytt märke inom bil svängen när jackan köptes, Har ju ärvt den av en god vänn som köpte den för många år sen,,, å backfjädrarna är ju inte helt slut, Dom har jag ju faktiskt bytt åt mig på fyllan mot en Vandal´s kepa å en stark öl,,  jag vill ju  faktiskt åka hel stumt bak me halvljuset riktade mot skyn,,,
Jag tycker ju det är ballt,,,, Jag är nog faan en hård jävel ändå i en mjuk förpackning dock,,,,

Hoppas jag är förlåten allafall  ;)




over and out

Eldicko


Kommentarer
Postat av: Thomas

En Jävlig mjuk kille I en ännu mjukare förpackning menar du väl??
Själv så är man en Riktig Hårding i ett Hårdnande paket! Det du KLUMPEN!! ne men fin blogg idag olle ..gör som jag och ta en paus..det äär trist som fan men nu efter en månad och tre veckor så känns det fint somfan i själen..har inte känt mig så här ren på flera år!! och så himla fräsch man blir!! kan varmt och ärligt rekomdera de..jag tror att det vor nyttigt för dig..
Fan Du må Checka min hesida imorn kväll.. Jag ska lägga upp en låt där!! du vet den som jag inte kunde spela för di i vagnen sist!!..jag ska lära mig den imorn igen..Aja hör av dig..har inte sett no comments på mina bloggar än ..laddar sidan fortfarande trögt??
aja Fuck you Plupp hej

2008-03-15 @ 00:19:50
URL: http://www.nogg.se/thomasforpresident

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0