TNT

yes,,,, Fredag skönt med helg,, idag är jag trött, var på stan å letade nya skor, men hittade inga,Skorna som säljs idag är på  tok för mesiga för en kall å  hård kille som mig!! Förhoppnigsvis så  dyker dom upp när man minst anar det,,,
ååå apropå helgen så ska jag jobba på söndag,Klirr i kassan, det är bra skit d!!!

Sitter å funderar på  vad man ska hitta på,
Ursäkta mig i eftermiddag när jag var hos en arbetskamrat å glodde på teven att jag var tvungen å åka hem å  ta en dusch för jag hade sån tåbira,Men har inte hunnit gjort det än så kanske måste ta å  skölja av fötterna lite så jag inte framstår som en lögnare för mig själv,,,Näää  rent samvete vill jag ha, inför mig själv å inför andra..
så  tror minnsann de blir en dusch å sen så  får jag väll se vad som händer,Har både öl,vin whiskey å sprit hemma,Rycker inte det minsta i sprit tarmen ikväll, är less på de där, För stunden allafall,Man frågar sig många gånger vad man får ut utav det å kan inte komma på så mycket längre som gör att jag tycker d är nice,,, En rutin i vardagen har d som blivit,,
Men som sagt jag får se,,,,
Ikväll kanske min gittar kommer hem till mig,,ska bli spännande,Morsan min har sagt att hon ska lära mig
"ett litet hus i skogens slut" kan bli Shooters första låt på  gittar d,, inte illa inte illa......


Håll blicken uppe om d dycker upp nå skor som jag kan förgylla min vardag kära vänner!!!

He ho let´s goooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0