You shook me all night long

jaaa men visst, då har gittaren dykt upp,,ska få hem den imorgon kväll,,,
"då kan vi sätta igång å lira på allvar pojkar"


Har allafall gått å  trot att nya VeteranBörsen skulle komma ut idag men icke.... har varit på  två kioskar å ingen hade d nya nummret,,, Jävla oflytt, hade tänkt å haft det som argumänt till å jobba över idag, Att chefen åkte å köpte mig en veteran börsen,,, Jävla tur att jag inte lurade iväg han då!!  Om vissa kräver mat för å  jobba över så kan väll jag få  kräva lite läs lektyr,,,  Näää skämt å sido som vissa herrar i  i början av 90  talet utryckte sig! hade kunnat jobba några timmar ändå,Men hade ingen lust, är lite trött i kroppen!!!

Näää  ska ställa mig å fixa lite mat tror jag minsann på  de två  dar gamla nytorkade golvert!!!


take good care!!!

hay hay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0