Guitars, Jim Beam & Waylon

Hay Haay Haay.........

Trivs d gör jag,, riktigt bra också,  är inntresannt att jobba med  sånt som inte alla andra vill,,,,,!!!!
 Men vart tog Rock n Rollen i vardagen vägen???  Är ju som ingen action alls, Måste hända något snart, 
vill  träffa nya människor, prova lite nya mönster, är mäst timmarna efter  jobbet som känns ointressant och händelselösa!  "Jävlaaaaa Dåååligt     tycker ja"

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på,, Må spåna på  d där,,,  hitta en lösning å genomföra lösningen å se om d blir nå mer spänning i vardagen,, 

Mmm  Annars äre bara fint vettni,,  har haft lite kvalitetstid i ängersjö me gammla vänner denna helg,,,  Kört motorsåg,, druckit öl, lagat mat på öppenspis, burit ved,bastat,hämtat vatten ur brunn, Hållt mig från att skita på utedasset pga -30, osv...




/Shooters

Kommentarer
Postat av: Camilla Lucy

Du kan ju alltid umgås med mig lite. ;P

Inte för jag kanske är en speciellt ny människa för dig, men inte helt känd heller.

2009-01-15 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0