"Not invited"

                                                                                      Haay hay haaaay

Veckan är nu över å jag står nu på stadiga ben på  hemma plan å försöker släppa veckans jobb så gott jag bara kan!
Jobbade in fredagen så  varit ledig hela dagen å  d har varit kanoon, 
Va över till  syster å Jocke Bengtsson å  drack morgon kaffe!  Å följde med deras familj på en liten promenad,
Jag fick köra lite Rallyvagn å  d va roligt, 
Nu ska jag planera min fredags eftermiddag, får se vart d bär av,

                                                         Helgens skivtips är "Mad sin - Dead moon´s calling"
                                                                                       Hoppas d smakar


                                                  
Over and out
/Shooter

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en trevlig fredag me morrgon kaffe och promis :d

2009-02-01 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0