Like a Rolling Stone

                                                                        Once upon a time you dressed so fine




Gårdagen intogs i garaget i goda vännerslag, skulle hjälpa thomas å byta styrleder på  volvon, Stog i godan ro å  vänta på thomas när jonas å  persa dundra in me en låda 7 nollor å nå liter sprit å sen blev d som d blev.
Men både styrleder å  stötdämpare blev bytt,  tänk vad kreativitetn kan spruda!
Förmiddagen intogs i mitt eget trevliga  sällskap på  stadens gator,  stötte på  massa bekanta där nere,  Å fick ett samtal av  min Thank you brother whit another mother , Kul,va länge sen man hörde någe från den sparveln ,

Dagens inköp:

3 Strumpor.
1 tröja me dragkedja
22 mellanöl

å inge mer, 

Nu väntar jag på thomas,  Blir väl rock n roll  å  skit snack förmodar jag!

Haay  haay hay

/Shooter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0