Welcome To The Djungle

                                                            Nothing last forever

                                         




Jahaa idag tänkte jag försöka mig på  å  ringa runt på  försäkringsbolagen för att kolla det som d snackas om hela tiden,,

"Ring runt å kolla på olika försäkringsbolag så kan du tjäna tusenlappar" bjä bjä bjää

Sagt å  gjort slog upp  telefonkatalogen å  drev sidan till  FÖRSÄKRINGSBOLAG, 
Första försöket hamnade jag hos ett bolag där jag alldrig tidigare haft någon försäkring!
  Förklarade mitt läge å  han skulle se vad han kunde göra!
120kr månaden skulle jag få betala för helförsäkring och med en självrisk på 3000spänn,
De ä ju faan hur jävla bra som hellst om man jämför med mitt nuvarandde bolag som vill  ha ca 400% mer i månaden på  en halvförsäkring.
Å  då  påstår dom att har du alla dina andra försäkringar här som jag nu har så kommer du få  ett kanon pris av oss,  tycker d är ett skit dåligt pris  jämförelse vis med de andra,  4500:- eller 1500  inte så  svårt att välja då va!
JOO d va d ju.. för tydligen när man teknar en försäkring så  teknar man ett helt år, så jag får inte byta försäkringsbolag förns 26 october, schysst d, men jag har ju lärt mig nu då  att FOLKSAM  d är ett ställe  som är relativt dyra gäntemot LÄNSFÖRSÄKRINGAR just i mitt fall  nu då! så  nu äre bara till å  skämmas fram till  den 26 october å då innan jag skriver på  nå  papper kolla runt lite dårå!


Österåker you bin livin hell  to me!


Peace and out¨


/shooter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0